Klinta

Söndag den 28/4 kl 14 så är det städning på Klinta.

Så kom ner och Umgås 🤗

Ju fler vi är ju fortare går det. När allt är klart så blir det dans 💃🕺

Torsdag den 2 maj kl 19-21 kör vi igång med danserna på Klinta till mitten på september 🤗

Så varmt välkomna 🤗

Intro Foxkurs inställd pga sjukdom

Tyvärr behöver vi ställa in dagens intro Foxkurs då en av tränarna blivit sjuk.

Vi flyttar fram kurstillfällena 2 veckor så intro Foxkursen kommer hållas den 6 April och Socialdansen den 20 April.

Tack för er förståelse och har ni frågor så maila eller skicka DM på Facebook så ska vi svara på dessa.

Lilla salen

Fr o m nästa vecka ska lilla salen vara tillgänglig igen efter reparation. Detta innebär att vi återgår till träningsdans i två salar igen på onsdagar med start nästa vecka, 27/3 kl.19.00. I lilla salen med ett lugnare tempo riktat mot nybörjare där ledare finns tillgängliga fram till kl. 20.30.

Årsmötet torsdag 21/3

Årsmötet hålls på Carlforsska skolan, sal A217 kl.18.00

Ingång från Sångargatan.

Ditt deltagande är viktigt för klubben.

Varmt välkommen!

Introduktionkurs Fox & Socialdans

Den 23 Mars kör vi en intro för modern Fox. Vi kommer gå igenom grunderna och lite tips och trix för att komma igång med Foxen.

6 April kör vi en intro på Socialdans (När vi går ut och dansar på lokal). Vi pratar om vett och etikett, Tips och trix för både Bugg och Fox.

Den 13 April bjuder Brunnsparken i Örebro in oss till Socialdans till Martinez med andra klubbar och deras nya dansare. Mer info om detta kommer senare.

Anmäl er på länken nedan till Introduktionen.

Lördagsdans!

Nu på lördag, 9/3 blir det extratillfälle till mer träningsdans för alla danssugna. Denna gång mellan kl.14.0016.00. Två veckor sedan ett drygt 30-tal var med och dansade. Som vanligt varannan bugg/fox till en musiklista. Vi hoppas på många medlemmar även denna gång. (trots att det kan vara dans på andra ställen på lördagskvällar).

Varmt välkomna!